حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

در آستانه انتشار اولین آلبوم رسمی مهدی یغمایی و به گفته عوامل تولیدآن، یک تک آهنگ جدید با صدای این خواننده محبوب و خوش صدا منتشر خواهد شد.پس از موفقیت کم نظیری که حنیفی در تنظیمات و آهنگسازی قطعات " محمد رضا عیوضی " داشت، انتظار می رود با ترکیب هنر مهدی یغمایی و این آهنگساز نیز بار دیگر شاهد یک اتفاق جدید در بازار موسیقی طی روزهای آینده باشیم.از صدای مهدی یغمایی تا قبل از این در آثار گروه "ژوان" و نیز آلبوم های گروهی "سلام آقا" و "دلصدا" شنیده بودیم، این خواننده در حال حاضر مراحل پایانی تهیه ی نخستین آلبومش را سپری می کند. آلبومی که با توجه به همکاری با آهنگسازان صاحب نام و صدای منحصر بفرد او، می تواند آینده ی خوبی برایش رقم بزند




تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آخرین کنسرت سال 1390 در سالن میلاد ( محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ) اولین کنسرت زنده ی علی عبدالمالکی خواهد بود . او که به تازگی موفق به دریافت مجوز  آلبومش شده قبل از پخش این آلبوم در تاریخ22  اسفند در سالن میلاد ( محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ) در 2 سانس پیاپی به اجرای آهنگهای خود خواهد پرداخت . سرپرستی گروه به عهده ی پیمان عیسی زاده و رهبر ارکستر حامد طاهری خواهد بود . برای تهیه بلیط ایـــنــجـا را کــلــیـــک کنید .




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

سلام به همه دوستای گل چند آهنگ جدید خوانده شده قشنگن آهنگی از{ رامین بی بک و 25باند   و  حمید عسگری  و مجید اخشابی و آخرییم از شهرام شبپره و  اندی} دوستان عزیز برای دریافت به سایتwww.wikiseda.irمراجعه کنید دوستون دارم بای




تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

موسیقی ما - لی‌لا رضایی:‌ امین حبیبی از خواننده‌های مطرح سالهای اخیر – و شاید بتوان گفت بدشانس‌ترین آن‌ها – است که به واسطه آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش محبوبیت قابل توجهی در میان علاقه مندان به موسیقی کسب کرده است. بی‌شک همه گان ترانه‌ها و آهنگ‌های این خواننده را شنیده‌اند و با آن‌ها خاطره دارند. مخصوصا آهنگ «بی‌قرار» که شاید خیلی از مردم آن را به اسم «نمی‌تونم» بشناسند: (اون که یه وقتی تنها کسم بود – تنها پناه دل بی‌کسم بود)

این اواخر نیز تیتراژی که برای فیلم سینمایی «فراموشی» به اسم «جایی نرو» خوانده بود و آهنگ «تولد» که او آن را به عنوان هدیه در روز تولدش به مردم تقدیم کرد مورد توجه قرار گرفت.

ولی شاید بد‌ترین و از لحاظی بهترین ویژگی این خواننده، دور بودن از حاشیه‌هایی باشد که تقریبا دامنگیر همه افراد مشغول به فعالیت در بازار موزیک پاپ امروز ایران است.

او آن قدر بی‌حاشیه است که هر کس به خود اجازه می‌دهد از نام و اعتبار وی سوءاستفاده کرده و با نام وی فعالیت‌های مالی کند تا جایی که اخیرا چند نفر به جای این خواننده به برگزاری کنسرت‌های متعدد اقدام کرده‌اند.

امین حبیبی در خصوص این موضوع به موسیقی ما گفت: اسفندماه سال ۱۳۸۵ آلبوم موسیقی‌ای از من وارد بازار شد که تقریبا همه مردم آن را شنیدند. آلبومی که همزمان با ساخت آن، به دنبال دریافت مجوزش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم. اما متاسفانه با لو رفتن آن از یک استودیو، آن کار فدا شد.

با لو رفتن آلبوم امین حبیبی، بی‌آنکه نامی از خواننده آن برده شود، همه مردم آهنگ‌ها را شنیدند و هیچ کس حتی متوجه نشد چه کسی خواننده و آهنگساز آن است.

حبیبی در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که صدای خواننده در آن آلبوم، صدای جدیدی بود، تمام کسانی که در اینترنت مشغول فعالیت بودند به دنبال نام خواننده آن می‌گشتند تا بتوانند آن را در سایتهای خود قرار دهند. دست آخراین آلبوم منسوب به شخصی به نام همایون که اصلا وجود خارجی نداشت به دست مردم رسید و در واقع داستان از همین جا شروع شد.

بعد از این جریان امین حبیبی ماند و آلبومی که همه جا شنیده شده بود و نامی که هیچ هویت حقیقی و واقعی نداشت.

دقیقا بعد از لو رفتن این آلبوم بود که امین حبیبی به دنبال ارائه آلبوم‌های دیگرش بود. آلبومی که نهایتا به دست مخاطبان خود رساند و «نوستالژیا» نام گرفت. خود او در این باره می‌گوید: متاسفانه بر خلاف میل باطنی‌ام ناچار شدم در ابتدای تمامی آهنگ‌هایی که اجرا می‌کنم، از نام خودم استفاده کنم تا شاید اتفاق سال گذشته را جبران کنم.

امین حبیبی با انتشار این آلبوم توانست به موفقیتی مثال زدنی دست یابد و بازهم با استقبال مردم روبرو شود. حالا دیگر اکثر مردم او را می‌شناختند. اما به گفته خودش این باعث نشد آن‌ها متوجه شوند که وی‌‌ همان همایون است که دو سال قبل از وی و آهنگ‌هایش، خاطره داشتند.

این خواننده ادامه داد: شاید بهترین تعبیر این باشد که شهرت من در واقع به دو نیم تقسیم شد. امین حبیبی و همایونی که هر دو یکی بودند ولی همه از آن بی‌خبر!



وی همچنین ادامه داد: از طرف دیگر برخی‌ها در این فکر بودند که امین حبیبی به تقلید از همایون آلبوم «نوستالژیا» را وارد بازار کرده است و یا همایون نام هنری اوست که این خود مشکلات جدیدی را بوجود آورد. تمام این اتفاقات افتاد تا آنجا که از سال ۸۸ کم کم خبر برگزاری برنامه‌های مختلف توسط او در تهران شنیده شد، برنامه‌هایی که به گفته او حتی روحش هم از آن‌ها خبر نداشت. او می‌گوید جالب بود که من کنسرت برگزار می‌کردم بی‌آنکه خودم مطلع باشم. آن‌ها با پخش کردن صدا و آهنگ‌های من و لب خوانی بر روی آن‌ها به چنین اقدامی دست زده و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

حبیبی پس از شنیدن خبر برگزاری کنسرت توسط امین حبیبیِ قلابی، در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اخبار کنسرت‌های خود را تکذیب کرد ولی هیچ فایده‌ای نداشت. چون این اشخاص کماکان از نام وی برای برگزاری کنسرت‌های پلی بک خود استفاده می‌کردند و همیشه این موضوع بعد از برگزاری به گوش او می‌رسید به طوری که هیچ ردی از آن‌ها باقی نمی‌ماند تا بشود آن‌ها را به مقامات قضایی تحویل داد. حالا این موضوع که آن افراد چگونه مجوز اجرا می‌گرفتند آن هم در حالی که امین حبیبی واقعی با آن همه فعالیت در صدا وسیما تازه بعد از ۶ سال هم اکنون توانسته مجوز آلبومش را بگیرد، بماند.

تمام این اتفاقات زمانی بود که او قصد داشت در سکوت و آرامش فکری خود به ساخت کار‌هایش بپردازد. اما انگار این آرامش برای او امکان پذیر نبود.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: متاسفانه این دوستان دست بردار نبوده و همچنان با سوءاستفاده از نام من اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف در مکان‌های مختلف تهران به صورت پلی بک می‌کردند.

جالب است که از طریق این برنامه‌ها پولهای کلانی نیز از مردمِ از همه جا بی‌خبرمی گرفتند. از طرفی من هم که سخت درگیر مجوز برای آلبوم جدیدم از اداره ارشاد اسلامی و فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی بودم، از ارائه کلیپ به شبکه‌های ماهواره‌ای و مصاحبه با آن‌ها خودداری می‌کردم. جالب‌تر از آن اینکه کم کم این موضع روشن شد و همه اهالی موسیقی متوجه شدند که همایون یا‌‌ همان امین حبیبی جعلی نه یک نفر، بلکه سه نفر به نام‌های (بهروز – الف، حمید – م، و شخص دیگری که هنوز هویت واقعی‌اش معلوم نیست) هستند.

بالاخره پس از طی مدت‌ها از اجرای این برنامه‌ها، با تلاش‌های این خواننده و نیز همکاری ماموران انتظامی، وی توانست یکی از این افراد به نام بهروز –الف را در یکی از اجراهایی که در شرق تهران برگزار شد، دستگیر کند. اما این کلاهبردار توانست در روز دادگاه فرار کند. ولی پس از مدتی دوباره با پیگیری‌های فراوان ماموران دوباره دستگیر شد و اکنون تحت پیگرد قانونی قرار دارد. امین حبیبی افزود: در خصوص آن دو نفر دیگر هم مراحل قانونی در دست اقدام است.

حبیبی گفت: شاید عجیب‌ترین مطلب در این باره این باشد که به تازگی شخص دیگری پیدا شده (ه‌مان شخص سومی که در بالا ذکر شد) که در ‌‌نهایت بی‌شرمی در یکی از برنامه‌های ماهواره‌ای ظاهر شده و جلوی دوربین خود را همایون معرفی کرده و آهنگ‌های امین حبیبی را به نام خود معرفی می‌نماید و یک بیوگرافی دروغین برای خود و آن آهنگ‌ها ساخته است. او در این برنامه کذایی، به عنوان کار‌شناس نیز ایفای نقش می‌کند و چنان وانمود می‌کند که به دنبال کشف استعدادهای جوان و خوش صدا هستند.

امین حبیبی در ادامه از طریق همین مطلب و از طریق سایت موسیقی ما اعلام کرد که تا به بازار آمدن آلبوم جدیدش و تا اطلاع ثانوی هیچ برنامه‌ای در تهران نداشته و نخواهد داشت.

در آخر امیدواریم که مقامات قضایی برخوردی قاطع با اینجور افراد داشته باشند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی از سوی افراد سود جو که با آبروی هنرمندان کشورمان بازی می‌کنند نباشیم.

لازم به ذکر است که تمامی اخبار مربوط به این خواننده در سایت شخصی وی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.




تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

خواننده 22 ساله بریتانیایی برای آلبوم «21» در جوایز گرمی 2012 برنده شش جایزه اصلی شد.

آدل با بردن شش جایزه از جمله جایزه بهترین آلبوم سال توانست به رکورد بیانسه برسد، این دو تنها خواننده‌های زنی هستند که موفق شده‌اند در یک شب شش جایزه گرمی از آن خود کنند.

پنجاه و چهارمین دوره جوایز گرمی یکشنبه شب به وقت تهران در استیپل سنتر در لس آنجلس برگزار شد. در این مراسم گروهی از چهره‌های شاخص دنیای سینما و موسیقی از جمله گوئینت پالترو و پل مکارتنی حضور داشتند.

آدل در شش رشته نامزد جایزه گرمی بود که هر شش جایزه را برای آلبوم «21» و دو آهنگ موفق آن یعنی «غلتیدن در اعماق» و «کسی مثل تو» گرفت.
این خواننده در سه رشته اصلی (بهترین آلبوم، ترانه و آهنگ سال) برنده جایزه گرمی شد و بدین ترتیب به رکورد نورا جونز که سال 2003 به این مهم دست یافته بود نیز دست یافت. آدل سال 2009 با اولین آلبوم خود به نام «19» برنده جایزه استعداد نوظهور گرمی شده بود.

«21» دومین آلبوم آدل 22 ساله است که با فروش 6.38 میلیون نسخه به پرفروش‌ترین آلبوم سال بدل شد، این آلبوم برای 20 هفته غیرمتوالی صدرنشین جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته در آمریکا بود. این آلبوم اگر یک هفته دیگر در صدر جدول بماند رکورد «محافظ» با صدای ویتی هیوستن را می‌شکند. هیوستن یکشنبه 12 فوریه 2012 به شکلی مشکوک در سن 48 سالگی درگذشت.


آدل برنده شش جایزه گرمی شد

دیگر شگفتی جوایز گرمی امسال بُن آیور بود که جایزه استعداد نوظهور گرمی را گرفت. این خواننده موسیقی محلی درحالی برنده شد که بسیاری فکر می‌کردند نیکی میناژ برنده جایزه است.

جایزه گرمی (در اصل: جایزه گرامافون) توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط موسیقی، به دستاوردهای برجسته در تولید موسیقی تعلق می‌گیرد. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگترین آن‌ها است. ارزش جایزه گرمی برابر با جایزه اسکار در صنعت فیلم‌سازی و جایزه اِمی در تلویزیون است.



بهترین آهنگ سال: «غلتیدن در اعماق» با صدای آدل >>>
دانلود آهنگ<<<

بهترین آلبوم سال: «21» با صدای آدل

بهترین ترانه سال: «غلتیدن در اعماق» سروده آدل ادکینز و پل اپورث

استعداد نوظهور: بن آیور

بهترین اجرای پاپ تک نفره: «کسی مثل تو» با صدای آدل >>>
دانلود آهنگ<<<

بهترین اجرای پاپ دو/چند نفره: «روح و جان» با صدای تونی بنت و ایمی واین‌هاوس

بهترین آلبوم پاپ بی‌کلام: «مسیری از ممفیس» اثر وکر تی. جونز

بهترین آلبوم پاپ باکلام: «21» با صدای آدل

بهترین آلبوم راک: «نور هدررفته» اثر فو فایترز

بهترین آلبوم آلترناتیو: «بن آیور» اثر بن آیور




تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

چند آهنگ از خونندهای سرشناس که همشونم عشقه منن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام {مثل شیشه} و آهنگ جدید دیگه از استاد معین به نام {مجنون}و یه آهنگ زیبا هم از سیاوش قمیشی که اینم جدید به نام {تکرار} و سعید کرمانی و مجید یحیایی هم جدید خوندن بدک نیست  دوستای گل برای دریافت این آهنگ ها به  سایتwww.wikiseda.irمراجعه کنید بای بای




تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آلبوم جدید امیر تـتــلو به نام زير همکف با 13 آهنگ که 8 تا از اين آهنگ ها بيرون اومده و 5 تا آهنگ جديد هم داخلش هست و کمپاني EMA بيرون خواهد اومد، زمان دقیق پخش این آلبوم بزودی اعلام میشود.

 




تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام بازم دلم گرفته به زودی

آهنگ جدید محسن یگانه به نام نرو که برگرفته از یک ملودی فرانسوی هست به زودی

آهنگ جدید بابک مافی به نام موهات به زودی پخش میشه

آهنگ جدید محسن یاحقی به نام حواسم هست حواست نیست به زودی

آهنگ جدید مهدی یراحی یک روز قبل از روز ولنتاین پخش میشه

آلبوم جدید رضا صادقی بعد از عید منتشر میشه

آهنگ جدید سیاوش قمیشی به نام تکرار 22 بهمن پخش میشه

آلبوم جدید معین هم به زودی پخش میشه * اطلاعات بیشتر در مورد این آلبوم به زودی .. *

آلبوم جدید رضا پیشرو به نام دوران طلایی به زودی

آلبوم جدید سعید شمس با حضور : امیر تتلو و سعید کرمانی و آرمین 2AFM و اردلان طعمه 24 بهمن پخش میشه

آلبوم جدید گروه زد بازی به نام زاخار نامه با حضور سروش هیچکس اردیبهشت ماه سال آینده پخش میشه

آهنگ جدید گروه 25 باند به نام حق با توئه به همراه موزیک ویدئوی این کار به زودی پخش میشه

آهنگ جدید گروه تن به 10 امشب پخش میشه

آهنگ جدید امیر خلوت به نام زیر نور مهتاب به زودی

و یک سورپرایز بزرگگگگگ آهنگه جدیدی از داریوش که الانم پخش شده به نام وعده ما لب دریا




تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آلبوم جدید سعید شمس با حضور آرمین 2afm ، اشوان، امیر تتلو، اشکین 0098 ، علیرضاز ، مجید فرهبد ، سعید کرمانی و ... که به زودی در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۰ پخش خواهد شد.




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

رضا صادقی خواننده محبوب مشکی پوشان در مورد آبی پوشیدن در بی خداحافظی می گوید : در این پروژه برای نخستین‌بار رنگ آبی بر تنم كردم آن هم زمانی كه سكانس بیمارستان را داشتیم. پوشیدن لباس آبی واقعا خیلی حس بدی به من داد. خیلی سخت بود كه بعد از این همه سال مشكی پوشیدن یك لباس رنگی بپوشم. واقعا دلم نمی‌خواهد لباس رنگی بپوشم حتی در تنهایی‌هایم. من با مشكی راحت‌تر هستم؛ یك‌جورهایی با آن خوبم، آبی رنگ خوبی است اما رنگ مشكی بهتر است. در قصه این فیلم اصلا گفته نمی‌شود كه چرا من مشكی می‌پوشم و سعی كردم به حواشی كه به‌خودم ربط دارد اشاره نشود، چون من به‌خودم این حق را نمی‌دهم كه چنین مسائل شخصی را فیلم كنم و دلیلی برای این‌كار نمی‌بینم.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 702893
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما